Alla inlägg den 7 december 2008

Av Pidde - 7 december 2008 16:26

Var trettonde person sägs  nu vilja rösta på Ohlys gäng.. jag tror inte mina ögon när jag läser det. Hur kan folk ha så kort minne..?? För inte alls så länge sen slapp det en bekännelse över Ohlys läppar - att "han inte är kommunist" - om inte det var en äkta läppbekännelse utan kontakt med mage och hjärta, så vet inte jag vad en sådan är.

Läs Claes Arvidssons ledarstick om Katyn - om en film om en, i sanning verklig, händelse som har premiär inom kort. Jag undrar hur många av dem som uttalat sympati för Ohly som över huvud taget har hört talas om Katyn, eller som nu faktiskt i lag med Putin fortsätter att förneka det förfärliga i dessa händelser.

Detta är ett av kommunismens många trynen som dyker upp då och då. Hos oss i form av Lars Ohly. Han aspirerar faktiskt på en ministerpost i den svenska regeringen..!! Gud bevare oss för sådana omänniskor..!!



Ovido - Quiz & Flashcards